ΘΥΡΣΟΣ- ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΙ

Thyrsos-Gentiles-Hellenes-Logo

Ποιοί Είμαστε

 Τι σημαίνει ο προσδιορισμός «Εθνικοί» δίπλα στο Έλληνες, και ποια η θέση μας εντός της σύγχρονης κοινωνίας.

Αν και έχει από πολλά έτη ήδη αποσαφηνιστεί μέσα από γραπτά σημαντικών και έγκυρων στοχαστών, ερευνητών, ιστορικών και Οργανώσεων που έχουν ασχοληθεί και χρησιμοποιήσει τον όρο ακόμη και για να αυτό-προσδιοριστούν οι ίδιοι, εν τούτοις για τον πιθανά μη γνώστη επισκέπτη-αναγνώστη της σελίδας της Οργάνωσής μας , θα αποσαφηνίσουμε με τη σειρά μας γιατί χρησιμοποιούμε τον όρο αυτόν, αυτό-προσδιοριζόμενοι ως Εθνικοί και εμείς, με όσο το δυνατόν συντομότερο και περιεκτικότερο τρόπο μπορούμε.

Ανάλυση του Προσδιορισμού

Εθνικός καταρχήν, καλείται κάθε άνθρωπος που αποδέχεται συνειδησιακά και διατηρεί έμπρακτα ασκούμενα στη διάρκεια του βίου του, ανάλογα με το Έθνος καταγωγής του το οποίο και αναγνωρίζει, όλα τα Ειωθότα και Νομιζόμενα των προγόνων του ή ένα χαρακτηριστικά επαρκές ποσοστό αυτών εκούσια και σίγουρα πολλαπλάσια από αυτά που ακουσίως χρησιμοποιούνται από άλλους μη αυτό-προσδιοριζόμενους ως Εθνικούς λόγω εθίμων που διατηρηθήκαν στο πέρασμα του χρόνου, που αποτελέσαν προϊόν της δημιουργίας και της εξελικτικής διαδικασίας του Έθνους αυτού και εν τέλει δημιούργησαν Παράδοση από την οποία λαμβάνει αναντίρρητα τα στοιχεία που αποτελούν την ταυτότητά του.

Αυτά τα Ειωθότα και Νομιζόμενα τα οποία μπορεί να διαφέρουν κατά περιοχές όπου διαμένουν άτομα κοινής Εθνικής καταγωγής στο σύνολό τους και με όλες τις πιθανές εκδοχές τους οι οποίες ήταν γνωστές από το ξεκίνημά τους, και αναδυθήκαν ως αποτέλεσμα του βίου όλων από κοινού και εντοπίζονται από το ξεκίνημα της καταγεγραμμένης Ιστορίας όταν και έγινε αποδεκτός ο Εθνικός χαρακτήρας ενός συνόλου ανθρώπων, με σημαίνουσα και τη κοινή φυλετική καταγωγή, που γέννησαν κοινά Ειωθότα, και έως την μεγάλη και βίαιη διακοπή του ελεύθερου αυτοπροσδιορισμού των ανθρώπων και της άσκησης των Ειωθότων και Νομιζόμενων τους η οποία προσδιορίζεται στα χρόνια της μονοθεϊστικής επικρατήσεως κατά τόπους, αποτελούν λοιπόν αυτά και την ουσία της Εθνικής ταυτότητος.

Συμπυκνωμένα

Άρα με πολύ λίγα λόγια, Ήθη, Έθιμα, Λατρευτικές Πρακτικές (υπό κοινή γλώσσα και καταγωγή) που ανήκουν στην εποχή που προσδιορίζεται ως Αρχαϊκή και έως την περίοδο που βιαίως διεκόπη η ελεύθερη επιλογή βίωσής τους, δηλαδή κατά την εδραίωση και επέκταση του Μονοθεϊσμού οπουδήποτε, χαρακτηρίζουν και τα στοιχεία που αποδέχεται και εφαρμόζει όποιος αυτό-προσδιορίζεται ως Εθνικός.

Πως ξέρετε την φυλετική καταγωγή σας;

Δεν την ξέρουμε αποδεδειγμένα έκαστος αν μιλάμε για εξετάσεις αίματος και τα συναφή. Και δεν έχει σημασία καθώς αυτό που μας συνδέει είναι κάτι πέραν του «αίματος». Άλλωστε κοινή φυλετική καταγωγή έχουμε και με άλλους συμπολίτες μας που δεν είναι Εθνικοί. Αποδεχόμαστε τη φυλετική μας καταγωγή από τις γνώσεις μας μετά από τη δεδομένη Ιστορική αντικειμενική έρευνα όσων έχουν ασχοληθεί με το θέμα αυτό και έχουν θέσει επιχειρήματα και αποδείξεις προς επιβεβαίωση ή απόρριψη, και φυσικά την αισθανόμαστε. Το ποιο σημαντικό όμως είναι ότι δεν αγωνιούμε αν κάποιος Πρόγονος μπορεί να είχε επαφή με αλλοεθνή και σε εμάς αυτό δεν είναι εις γνώσιν. Είναι αρκετό για εμάς ότι ουδείς μπορεί να μας στερήσει στα νόμιμα πλαίσια το δικαίωμα μας να Τιμούμε την Πατρίδα Γη και τη δεδομένη Ιστορία της και να αισθανόμαστε, αφού δεν υπάρχουν επαρκείς αποδείξεις περί του αντιθέτου, ως Έλληνες.
Και αυτό αποτελεί το δικαίωμα του ελεύθερου αυτοπροσδιορισμού μας ως Πολίτες που σέβονται και την Επιστήμη της Ιστορίας. Αλλά έως εκεί. Όπως είπαμε δεν έχουμε υπαρξιακά προβλήματα οποιουδήποτε τύπου.

Οι υπόλοιποι Πολίτες, γιατί δεν είναι Εθνικοί;

Απλό και αυτό. Διότι ούτε δέχονται αυτοβούλως ούτε και ενδιαφέρονται απαραίτητα για να διαβιώνουν ως Εθνικοί φέροντες όλα τα χαρακτηριστικά που προειπώθηκαν. Το ότι είναι υπήκοοι ενός Κράτους που θεωρείται Ελληνικό(αν ομιλούμε για τη χώρα μας) δεν είναι αρκετό κατά τη γνώμη μας για να αποδείξει την ύπαρξη και αποδοχή όλων εκείνων των ποιοτικών στοιχείων που προσδιορίζουν κάποιον ως Εθνικό.
Σαφώς έχουν την Ιθαγένεια αλλά δεν συμπεριφέρονται απαραίτητα προσπαθώντας να την Τιμήσουν…

Εσείς, είστε «πιο Έλληνες»;

Δεν έχουμε βάλει «Ελληνόμετρο» όπως κάποιοι σε πολιτικοποιημένες συλλογικότητες ίσως πασχίζουν να θέσουν, και ούτε πρόκειται. Ας είναι πρόβλημα άλλων. Ίσως όμως θα πρέπει ο αναγνώστης να σκεφτεί αν μπορεί να θεωρήσει με τη ποιοτική έννοια του όρου κάποιον ως Έλληνα, ο οποίος δεν σέβεται την Γη του και την καταστρέφει συστηματικά (φωτιές, απορρίμματα, πώληση γης σε ξένους για κερδοσκοπικούς λόγους κλπ) ή κάποιον που θεωρεί «μαύρη περίοδο» την «ειδωλολατρική» των Ελλήνων και καταφέρεται ενάντιά τους με μειωτικούς χαρακτηρισμούς, κάτι που ακουμπά και εμάς ως… «σύγχρονους ειδωλολάτρες», και ακόμη περισσότερο κάποιον που δεν νοιάζεται για το καλό των συμπολιτών του και του Έθνους του και κάποιον που φέρει όλα τα χαρακτηριστικά κάποιου που ιδεολογικά κατατάσσεται ως αρνητής των Ελεύθερων Εθνών και αναζητά την κατάργησή τους. Κάτι που μάλλον δεν τον πειράζει κιόλας έτσι και αλλιώς φανταζόμαστε (το να μην τον υπολογίζουμε ως Έλληνα.)
Επίσης το να συμπεριφέρεται κάποιος λανθασμένα και βλαβερά στο ‘Έθνος του, τη Γη του, και τους Συμπολίτες του, και να καταφέρει να αλλάζει συνειδητά στάση μαχόμενος πλέον υπέρ τους, είναι σαφώς το ζητούμενο για εμάς.
Οι «επαγγελματίες» «πατριώτες», συχνά καταφέρνουν είτε να δράσουν με απόλυτα ψυχρή συνείδηση ενάντια στα συμφέροντα όλων μας, είτε δεν δίνουν ποτέ τη δυνατότητα, την ευκαιρία αν θέλετε, σε κάποιον να αλλάξει θέση και πρακτικές. Τους φτάνει να υπάρχει πάντα ένας αντίπαλος, και δυστυχώς αν δεν το βρίσκουν, μπορούν ακόμη και να τον εφευρίσκουν…
Άρα «ποιο Έλληνας» είναι αυτός που νοιάζεται ειλικρινά με βασικό του στοιχείο τον Έρωτα για τη Πατρίδα, και όχι το μίσος για τον αντίπαλο…

Οι Άλλοι Εθνικοί γιατί αναφέρονται από εσάς ως «αδέλφια» σας;
Πέραν από τον Κοινό Αγώνα και τους Στόχους που έχουμε θέσει εκούσια ή ακούσια για την διεύρυνση των αντιλήψεών μας στο υπόλοιπο σύνολο Πολιτών ανά χώρα, και για την Υπεράσπιση των Παραδόσεων μας απέναντι σε όποιον αρνητή τους, αποτελούμε ταυτόχρονα και Τέκνα μίας συγκεκριμένης Πολιτιστικής και Πολιτισμικής κατάστασης η οποία από εμάς είναι με τις όποιες διαφοροποιήσεις της ανά εποχή ή Τόπο, μία Πατρίδα με την ευρύτερη έννοια του όρου. Δηλαδή με την Πνευματική.
Έτσι, αν το μίσος δεν είναι κινητήρια δύναμη για όλες τις ομάδες Εθνικών όπου γης για την εδραίωση και διεύρυνση των Ειωθότων και Νομιζόμενων τους αυτό μας επιτρέπει από πλευράς μας να αισθανθούμε Αδέλφια.


Εθνικοί ίσον Πολυθεϊστές. Ο Πολυθεϊστής ισούται απαραίτητα με Εθνικός;
Αν μιλάμε για καθαρή επιλογή της Παραδοσιακής αυτόχθονας Παράδοσης κάποιου και αν κατανοεί και αποδέχεται Ειωθότα και Νομιζόμενα ή τουλάχιστο τα αναζητεί, και θέλει να προσδιορίζεται ως ένας από εμάς ναι.
Αν μιλάμε για νεώτερα λατρευτικά μορφώματα τα οποία έχουν κατεύθυνση διάφορη της Παραδοσιακής και απλώς τυγχάνουν Πολυθεϊστικά, ακόμη και αντλώντας-αναγκαστικά κατά τη γνώμη μας έτσι και αλλιώς- από τις ήδη υπάρχουσες αυτόχθονες Παραδόσεις στοιχεία και αναφορές, τότε όχι.
Αυτή η υποτιθέμενη ανάγκη καθορισμού για τον προσδιορισμό όμως δεν είναι σοβαρός λόγος για να σταθεί κανείς και να ρωτήσει, καθώς έτσι και αλλιώς οι δεδομένες διαφοροποιήσεις και αποστάσεις είναι εύκολα αντιληπτές, ακόμη και από κάποιον με μη ιδιαίτερη γνώση του θέματος, και άλλωστε όλοι φροντίζουν να γνωστοποιούν επαρκώς τα δεδομένα που τους προσδιορίζουν ώστε να μη συμβαίνουν παρεξηγήσεις.

Τέλος, είστε Πολυθεϊστές. Είστε και Παγανιστές;

Αν μιλάμε για την Ελλάδα και τις αντιλήψεις των Ελλήνων ναι.
Η Ελληνική Θρησκεία, είναι φυσιολατρική έτσι και αλλιώς. Άρα με δεδομένο την εξήγηση του όρου Παγανιστής ως «άνθρωπος της υπαίθρου», που αν και αποδόθηκε αρχικά μειωτικά στους Πολυθεϊστές Προγόνους που δύσκολα άλλαζαν Λατρευτικά Νομιζόμενα και Τιμούσαν τους Εθνικούς τους Θεούς αν και διωκόντουσαν κατά τη περίοδο της μονοθεϊστικής επικράτησης, αλλά και αργότερα που αυτή είχε συντελεσθεί, σήμερα, το να μας αποκαλούν ανθρώπους της υπαίθρου, δηλαδή Παγανιστές, αποτελεί Τίτλο Τιμής και όχι ύβρη , αλλά σίγουρα δεν είναι και ο όρος που επιζητούμε να αυτό-προσδιοριζόμαστε καθώς δεν είναι επακριβής πάντα και δεν εστιάζει παραπάνω από αυτό που όντως σημαίνει από μόνος του.
Από την άλλη, μιας και ο όρος διεθνώς χρησιμοποιείται για να περιγράψει γενικώς τις Πολυθεϊστικές αντιλήψεις Εθνικού προσδιορισμού ή μη, δεν χρησιμοποιείται από εμάς για να μη δημιουργούμε σύγχυση ως προς τι συγκεκριμένα πρεσβεύουμε.
Αν πάλι κάποιος επιμένει να μας θεωρεί Παγανιστές, ειλικρινά δεν θα «σκάσουμε» κιόλας. Είμαστε Παιδιά της Μάνας Γης και αποτίνουμε όλον μας τον Σεβασμό σε αυτήν.

Και κάτι ακόμη παρακαλώ. Και αν σας πούνε «σατανιστές»;
Θα τους απαντήσουμε καταρχήν ότι σκέφτονται από λάθος προοπτική.
Δεν είμαστε μονοθεϊστές, και δεν δεχόμαστε έτσι και αλλιώς τις θρησκευτικές αντιλήψεις του Ιουδαϊσμού και των αιρέσεων του που προέκυψαν Ιστορικά. «Σατανιστής» μπορεί να είναι μόνο κάποιος που είναι μονοθεϊστής με τα κριτήρια που περιγράψαμε, και μόνο με τέτοιες προσλαμβάνουσες παραστάσεις μπορεί να γίνει αποδεκτή η υποτιθέμενη ύπαρξη ενός «σατανά» που άλλωστε λειτουργεί ως το απαραίτητο στοιχείο της αναγκαστικής διπολικότητας που υφίσταται επί των μονοθεϊστικών αντιλήψεων.
Αν κάποιοι επιμένουν να μας λένε έτσι, εννοείται, ότι από πλευράς μας, όχι μόνον απορρίπτουμε μια τέτοια κατηγορία, αλλά γελάμε κιόλας.
Το αν κάποιοι -όποιοι- δεν μπορούν να δουν πέρα από αυτό που τους επιτρέπουν οι δογματικές διόπτρες που φορούν, και ανάγουν τα πάντα, ακόμη και την ηλικία της Γης κάποιες φορές παρεμπιπτόντως, στα χρονικά και ιδεοληπτικά πλαίσια της μονοθεϊστικής θρησκείας που ακολουθούν και ασπάζονται, και με αυτό τον τρόπο προσδιορίζουν τους πάντες και τα πάντα όπως θέλουν ή τους βολεύει, αυτό δεν σημαίνει ότι θα το ανεχτούμε κιόλας. Δεν θα επεκταθούμε περισσότερο μιας και αγγίζονται περιοχές που μπορεί να προσβάλλουν τα νομιζόμενα καλόγνωμων και καλοπροαίρετων αναγνωστών, αλλά θα πούμε μόνον ότι υποτιθέμενα Θεία Όντα που το χουν βάλει οπωσδήποτε σκοπό να μας καταστρέψουν ή απαιτούν να τα τιμούμε αλλιώς ζηλεύουν (…) και να μας καταπιούν από υπέρμετρη «αγάπη» ή «μίσος» επειδή έχουν ψυχολογικά προβλήματα (…), συγγνώμη αλλά όχι μόνον δεν τα δεχόμαστε ως υπαρκτά αλλά δεν θεωρούμε καν σοβαρό εκ μέρους μας να συζητήσουμε μία τέτοια πιθανότητα.
Ως εκ τούτου, παραμένουμε… Παγανιστές!..

Πιστεύουμε ότι εξηγήσαμε επαρκώς κάθε σημαντικό θέμα που μπορεί να προκύπτει γύρω από τον προσδιορισμό μας ως Εθνικοί και αποσαφηνίσαμε-και εμείς, κατόπιν άλλων που προηγηθήκαν με επιτυχία- και τη δική μας θέση.
Για όποιον τυχόν έχει απορίες ή διαλεκτική διάθεση είμαστε σαφώς παρόντες για ανταλλαγή γόνιμων απόψεων.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s